Ett litet hej

Long time no see och allt det där, det var urminnes tider sedan jag gjorde ett inlägg. Har gjort några i huvudet men det syns ju inte här tyvärr. Vad har hänt sen sist kanske ni undrar? Ingen aning för jag vet inte när jag senast uppdaterade, haha. Men i närtid så har vi varit i Tänndalen, träffat vänner, firat mamma på Morsdag och, det största av allt, bebisarna har fyllt ett år! Hur galet är inte det, att dom redan funnits med oss i ett år? Galet men självklart. 
 
Så, tillbaka efter amninspaus. Kom på under tiden varför det inte blir av att jag bloggar så mycket, eller en anledning till det i alla fall. Jag har inte speciellt många bilder att visa upp. Vill ta fina bilder a la Elsa Billgren (hur drömmiga är inte hennes frukostbilder till exempel?!) men det går ju inte när det är stökigt och rörigt överallt. Kanske får ta stökiga bilder istället och lägga upp, så att det åtminstone blir nånting...tål att funderas på. 
Till det här inlägget blir det en tråkig bild från en av mina Åsbo-promenader i helgen i alla fall, underbart med vår och sommar, häggen som blommar, ljusa kvällar, massa fågelkvitter♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0