Ett snabbt hej

Ville bara kika in lite snabbt innan det är dags att lägga sig (vilket jag borde ha gjort för ett tag sen redan, oops). Hälsade på mamma och pappa i lördags och blev då bjuden på semla från Ljustorget (vilket jag kan ha efterfrågat, hehe), den var god men det var lite för lite mandelmassa i den tycker jag. Men skulle lätt kunna äta igen! 
I måndags kom lillasyster hit så nu är hon här och håller mig och bebbarna sällskap om dagarna, så mysigt! Imorgon ska vi eventuellt bege oss till Jysk, skulle behöva inhandla antingen rullgardin eller persienner till sovrummet. Det blir ju bara ljusare och ljusare ute (älskar!) och bebisarna får bara svårare och svårare att somna om vilket resulterar i alldeles för tidiga mornar. Skulle behöva ha persienner till vardagsrummet också, märker redan nu att solen bländas en del och det kommer väl inte bli bättre till sommaren direkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0