En tur till Hudik

Idag har jag varit i Hudik tillsammans med bäbisarna och mamma! Skönt att komma ut ur lägenheten lite, jag som mest är hemma (även om vi allt som oftast tar minst två promenader om dagen, men roligt att se något annat). Kollade bland annat på bilbarnstol, det börjar bli dags att levla upp. Jag tyckte dock att det var så knapphändig info om stolarna på Lekia + att jag kände mig för dåligt påläst så det blev inget köp idag. Blir nog till att beställa stol istället efter att jag gjort lite efterforskningar. Inhandlade i alla fall en ny fönsterlampa på Rusta, vi är några lampor kort då några har gått sönder då nån lurvtass haft dem i golv några gånger för mycket. Längtar tills vi har inhandlat nytt soffbord, just nu har vi två brudkistor och det är så klumpigt. 
 
Och samtidigt som vardagliga tankarna om inredning snurrar i huvudet, så överskuggas de av tankarna kring kriget som Putin har startat, alla människor som drabbas just nu och vad detta kommer innebära för oss. Hua. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0