Första inlägget 2022

Oj vilket slut det blev på 2021 och vilken start det blev på 2022! Vi flyttade ju i årsskiftet så mellandagarna bestod av att packa, flytta grejer och städa ur den gamla lägenheten. Jag kan ju inte skryta med att jag bidrog speciellt mycket till flytten då jag mestadels var med barnen. Tur att vi har så bra människor nära oss som ställer upp, det hade aldrig gått utan dom! Nu är vi inflyttade i den nya lägenheten, här råder det dock kaos då vi startade året med att få corona! Som tur var så löste vi av varandra så vi var inte sjuka samtidigt. Jag kände min förkyld i 2-3 dagar, sen hängde nästäppa och hosta i nån dag till (hostar lite fortfarande) men värre än så blev det tack och lov inte. Märks att vaccinet hjälper. 
 
Nu när vi är på benen så hoppas jag att vi snart ska komma i lite mer ordning här hemma. Sen har vi vissa möbler vi vill byta ut, och lampor osv. Vi vill verkligen försöka göra det trivsamt. Vem vet, ni kanske får hänga med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0