Torsdag 3:e februari

Nu har klockan redan passerat läggdags men det kan inte hjälpas! Ville bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska krypa ner i sängen tillsammans med resten av familjen (minus Vidar som fortfarande är hemma hos mamma o pappa, vi måste komma i lite mer ordning här hemma först innan vi vill hämta hem honom eftersom det är en ny plats och allt. Vill göra det mysigt för honom så att han ska trivas!) Jag har just lagt en beställning på Apotea, bland annat nya nappar och vitaminer. Har alldeles glömt bort att ta vitaminer på sista tiden men nu ska det bli ändring på det, tycker ändå att jag känner skilnad när jag tar det.
 
På tal om att komma i ordning här hemma så har jag så stor lust just nu att rensa bland diverse saker, kläder bland annat. Vet inte när jag ska hitta tid till det bara när jag knappt hinner tvätta håret! Hur mycket stimulans/underhållning behöver en 8-månaders egentligen? Räckar det som underhållning att kolla på mig när jag rensar bland strumpor? Måste googla lite tror jag. Båda två har i alla fall börjat babbla en massa nu, så roligt att lyssna på dom när dom sätter igång. 
Och här fick det visst bli en gammal bild på Vidar eftersom det inte verkar fungera att ladda upp bilder just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0