Frostiga dagar

Det blev en promenad nere vid älven igår, så fint men det blev verkligen kallt efter ett tag! Tvillingarna höll sig varma i alla fall, men måste bli lite bättre på att klä på mig själv tror jag visst. Speciellt svårt att få till nånting bra på händerna verkar det som, blir nästan alltid kall numera (har ju alltid haft lätt för att bli kall om händerna) när jag skjuter vagnen, och då har jag redan testat att ha mina varmaste vantar!
 
Idag är det fredag och vi har inga direkta planer inför helgen. Vi ska försöka göra advent här hemma, får se hur mycket vi får gjort! Tar ett fönster i taget tror jag och jobbar mig runt, annars slutar det väl med att vi varken har gardiner eller lampor i fönstret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0