Nytt i bokhyllan

Vi tar en titt i bokhyllan tycker jag, på några nytillskott som flyttade in vid jul. 
De här fyra böckerna tänkte jag att vi skulle ta oss en lite närmare titt på. Jag har inte läst ut någon än, bara påbörjat den ena. Massa (förhoppningsvis) bra läsning kvar alltså!
Perfekt bok just nu då vi behöver rensa lite här hemma. Rensa är inte min starka sida så en liten knuff i baken o tips på vägen kan vara välbehövligt. Fanns (finns?) ju en bra städ-serie med Marie Kondo på Netflix som gav bra med inspiration så hoppas att denna bok också kan göra det. Har börjat läsa lite och det verkar bara hittills. 
En bok om chakraystemet helt enkelt, betydelse, balans, hur vi påverkas av chakran osv.
Healing vekar spännande tycker jag så denna steg-för-steg guide ser jag fram emot att läsa!
Tycker att dessa böcker är så mysiga och fint porträtterade! Gillade verkligen Gården fjället som Lars-Olov skrivit, och likaså Fjällbondens avsked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0