Söndag i augusti

God förmiddag såhär på söndagen! Gråmulet väder idag med regn som hänger i luften, mysigt ändå tycker jag. 
Igår var vi och hälsade på vänner i deras stuga, väldigt mysigt att ses även om vädret hade kunnat vara bättre. Eftersom stugan ligger vid Ljusnan (?) så hade det ju varit ett perfekt tillfälle för ett dopp, men det blåste vääldigt mycket så vi kurade inne i stugan istället, pratade, åt mat, matade bäbisar och fikade. Lyckad lördag! Idag ska vi dona lite här hemma, ta hand om disk, tvätta lite, handla och förhoppningsvis så hinner vi med att stuva om lite också. Ingen som vet, tiden går så fort och tvillingarna kräver sitt, så ibland hinner vi ingenting känns det som. Bara att acceptera läget och inte glömma bort att njuta av bebistiden, fick påminnelse om det igår också😊
 
Nu hör jag att Vilda börjar knorra så nu ska jag tippa i mig mitt te och sen är det amning på schemat!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0