Det här med morgonpromenad...

Jag tycker verkligen att det är superskönt att ta en promenad på morgonen, men jag har verkligen hamnat i en loop nu där jag har jättesvårt för att ta mig ut. Både kroppen och huvet motarbetar mig. Vill Ska vända detta och börja ta promenader på morgonen igen innan jobbet. Jag lyckades ta mig ut i måndags och det var superskönt att starta dagen så, först promenad sedan yoga. Men både igår och idag har det varit tvärstopp. Vet ju att jag egentligen somnar för sent på kvällen, men svårt att somna när jag inte är trött. Går jag upp tidigare, så kommer jag ju vara tröttare på kvällen så inser ju att detta är en ond cirkel. Oj haha, det var det om det. Nya tag imorgon!
Bjuder på en random bild från Krype fäbod som jag besökte förra sommaren (tror jag det var). Så mysigt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0