20200210

Måndan är avklarad så nu sätter vi full fart mot helgen igen (det gäller att tänka positivt! Sen gillar jag inte att bara se fram emot helgen så försöker se positivt på vardagarna också, men såklart det är skönast att vara ledig). 
Helgen som var spenderade jag hemma. Städade, tvättade, diskade, plockade lite (hittade igen lådan med ljuslyktor, den har varit på vift sen vi flyttade i somras. Den var så mycket närmare än vad jag trodde, haha! Men nu har jag tagit fram lite fler lyktor + hittade aromalampan som var det främsta som jag saknade), fick besök av Tobbes föräldrar i lördags vilket var trevligt! Vi åt sushi, kollade på mello och käkade snacks. Mysig kväll! Nackdelen har varit vädret som inte alls varit speciellt kul. Igår så regnade det till och med och blåste, så nu har nästan all snö försvunnit igen. Det är verkligen en konstig vinter i år, om det ens går att kalla vinter när det har varit fler gröna dagar än vita (som det känns i alla fall). 
 
I senaste inlägget så skrev jag att jag skulle till biblioteket för att lämna böcker men inte låna några. Hur går man in på ett bibliotek utan att låna böcker undrar ju jag då? Gick inte. 
 
Funderar för övrigt på att börja med en bullet journal, ser mysigt ut att pyssla med och jag gillar ju att planera och skriva listor och så. Får se om jag tar tag i det!
 
Nu är det snart dags för sen middag, väntar bara på att ♥ ska komma hem.
Tänk om jag ändå hade en semla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0