Lördag morgon

Lördag. Vaknar upp innan klockan 06 och kan inte somna om. VARFÖR är det såhär? På vardagsmornarna är jag som en zombi när jag ska kliva upp, men på helgen går det minsann bra. 
 
Nu är det sex veckor kvar, sen är det jul. Det är tre veckor kvar till första advent. VA?! När hände detta? Det går orimligt snabbt. Borde inte komma som en överraskning för det gör det ju varje år i och för sig. 
 
Nu, när jag ändå är vaken så borde jag försöka göra klart min presentation inför kommande utbildningshelg som är nästa helg. Och jag borde även försöka få klart min rapport. Jag har aldrig skrivit en rapport innan så det är ju ändå lite svårt? Kommer inte bli enklare ju längre jag väntar så det är väl lika så bra att ta tag i det!
 PS: ja jag dödade min surdeg så ska försöka mig på en ny idag. Lycka till! DS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0