Långhelg

Halvspontan ledig fredag idag, så skönt! Skulle egentligen ha jobbat 13-16 idag (fick inte ledigt hela dagen när jag frågade) men när jag hörde av mig till jobbet imorse och frågade igen om det fanns möjlighet att vara ledig hela dagen, så gick det bra! Har matat min surdeg (som jag dock tror att jag har dödat? :(  ) och tagit hand om torkade ringblommor. Så nu kan vi dricka ringbloms-te i vinter! Ska göra ringblomssalva också, recept kanske kommer. 
 
Ikväll så väntas det besök, ska bli mysigt. Gissar på att det blir filmkväll, och kanske bandy om den går att se på tvn (gör inte så mkt för min del om det inte går ehe). 
 
Ska försöka få ihop en Powerpoint-presentation till avslutningshelgen med min utbildning, önska mig lycka till för det känns verkligen som att det kan behövas! Så svårt att komma på vad jag ska ha för innehåll i presentationen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0