Fjälltur mot cancer

Idag bjuder måndagen på grått väder. Känner mig lite trött också efter helgens utbildning, men full av inspiration till att safta och sylta! Synd bara att den mesta vakna tiden går åt till att jobba...Har tänkt göra ett blogginlägg (eller två) om boktips när det kommer till just odling och förädling. Kanske kan göra en liste på önskeböcker också, det finns ju några om jag säger så!

Men idag så vill jag mest dela med mig av vad min grymma sambo gör! Sedan den 8:e juli har han varit borta hemifrån (så länge, när kommer du heeeem), han går Gröna Bandet, hela den svenska fjällkedjan som sträcker sig från Grövelsjön i Dalarna till Treriksröset. 130 mil ska han vandra den token! Han har en jättefin hemsida där han uppdaterar sin blogg under tiden han vandrar, in och läs --> forloveofwilderness.com ! I samband med sin vandring så har han även startat en insamling till Cancerfonden. Det går att läsa mer om insamligen på hans hemsida, det går även att läsa direkt via Cancerfondens hemsida; https://www.cancerfonden.se/insamlingar/fjalltur-mot-cancer Hjälp gärna till i insamlingen mot den här jäkla sjukdomen, tillsammans kan vi göra skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0