Silence

Först och främst - nu är det två månader (skrev två dagar först, nån hejd får det va) kvar till julafton vilket innebär väldigt mycket kortare tid tills julmånaden inleds! Mys! Fick hem Drömhem & Trädgård igår med massa julinspo i och kunde inte låta bli att köpa Lantliv idag, även den med massa JUL såklart. Jag älskar jul okej? 

Nu blev det så många jultankar så nu kommer jag inte ens ihåg vad jag hade tänkt skriva? Bjuder i alla fall på två bilder med oktoberdimma. Älskar även dimma pga så magiskt och mystiskt på något vis. Och tacksamt att fota! Tänk tidig morgon, en tjärn, massa höga granar o tallar och så dimma, ååh. (null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Ulvdottir

Wow vad vackert :)
Älskar att fota dimma, det är så magiskt vackert

Svar: Ja, det gör jag också :)
Johanna

2017-10-24 @ 21:01:34
URL: http://ulvdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0