Vintervila

Har just kollat klart på tjejernas 3-mil och gaah, frustrerande med stavar som går av och blir ledsen i hjärtat för Charlottes skull. Så himlans tråkigt! 
Är gräsänka i helgen då T har dragit till fjällen, försöker roa mig med diverse aktiviteter. Har tagit in alla pelargoner från vintervilan i källaren och hoppas på att jag ska kunna väcka alla till liv. Såg dock väldigt tveksamt ut för vissa av de små plantorna:( Har även insett att jag har ganska många växter men alldeles för lite plats? Ska nog minsann be T bygga en fin blomhylla eller två, behöver ju få plats med lite småplantor snart också. Tomater till exempel. 
 
Vi har förresten bokat in en resa också, ska bli SÅ roligt och jag ser SÅ fram emot det! I februari nästa år bär det av så det är nästan ett år kvar, så mer info om det kommer senare. 
 
Nu borde jag nog hänga tvätten. 
Och bjuder på en gammal bild pga den där glassen skulle en inte tacka nej till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0