Vardagstankar

Tog mig ut på en promenad igår kväll och det var verkligen skönt med lite friskt luft efter att ha suttit inne hela dagen. Känns som att vardagarna bara går i ett nu, skulle ha behövts en förändring känner jag. Får väl se vad jag ska göra åt den saken, får väl rulla på ett tag till misstänker jag. Äta, jobba, sova, äta, jobba, sova, äta, jobba, sova, dö. Inge kul. Förutom att äta då. 

Till roligare saker. I helgen vankas tjejfest och Engmans Kapell på Torön, längtar! Ska bli så roligt, hoppas på att vi slipper regnet men det är väl bara att ställa in sig på att det kommer regna (fast det kommer jag inte göra, in i det sista så kommer jag tro på uppehåll). Woop woop!

Älskar blåklockor btw, så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0