Girls

Igår i min ensamhet (hade en snarkande katt som sällskap, den andra lurvbollen såg jag inte skymten av) så började jag kolla på en ny serie. Eller ja, ny för mig alltså, finns ju flera säsonger av den. Girls. Och den verkar ju vara så bra som jag har hört att den ska vara, så bra val av mig att börja kolla på den! Älskar även att avsnitten bara är en halvtimme långa (älskar iofs när dom är en timme också, beroende på vad det är för typ av serie. Drama/komedi = perfa med en halvtimme! Eller nej, nu håller jag inte med mig själv när jag kom att tänka på Pretty Little Liars, Gossip Girl, One Tree Hill..aja, strunt samma, den här serien passar utmärkt med 30-minuters avsnitt!). Jag tror att jag kollade på fyra avsnitt igår, och det kanske blir ett eller två ikväll också om jag känner mig själv rätt. 
 
Så, ville bara berätta det. 
Bild från google bildsök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0