En onsdag mitt i veckan

Yogapasset igår var väldigt bra och roligt! Gillade att det var Cicci som hade passet också, den nivån passar mig lite bättre, tycker att det nästan är..inte för lätt när Hanna har det, men det är lite mer krävande när C har passen. Har funderat på att gå upp ett steg men vet inte hur jag ska göra. Får se! Nästa vecka håller Anna i passet (hoppas på att det är dans-Anna!) och det ska bli spännande att se hur det är. Aldrig haft yoga med henne (om det nu är den jag tror).
Ikväll ska jag iväg på afrodans, och efter det ska jag åka hem och pussa sönder sambon och gosa med missarna. Inte van att sova borta en dag i veckan!

Får be om ursäkt för lite dålig mobilbild, men hon är ju för söt i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0