Svammel

Onsdag och halva jobbveckan är avklarad. Känns som att det är läge för semester snart men det var ju inte längesen (inte så jätte iaf, vid jul) jag var ledig. Får kämpa på lite till tror jag!
Yoga igår, det var kul! Funderar fortfarande på om jag ska testa på på hemmaplan, har hittat nåt som heter Yogastudion som såg lite spännande ut. Får se om jag tar mod/ork till mig!
Så soligt och fint ute så man får nästan lite vårkänslor, försöker brotta bort dem för det är för tidigt för det. Och jag gillar ju vintern men inte när det är som det är nu, lite snö och fem grader varmt (inte idag men var det förra veckan, idag är det ca åtta minus och sool så det är perfa). Men för lite snö.  



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi vilka små livsnutare!

Svar: Ja, trötta livsnjutare:)
Johanna

2016-02-17 @ 08:56:27
URL: http://www.jeanetteseflin.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0