20150518

Har avverkat en dag av jobbveckan efter fyra dagars ledighet. Har spenderat dagarna i en stuga i skogen, fiskandes vid en sjö, ätit middag på Condis och avslutningsvid hemma städandes och tittandes på Game of Thrones. Bra helg! Det enda som skulle ha kunnat vara lite bättre var vädret, men jag tror att det kommer bli varmare grader snart.
 
Ikväll är det äntligen dags för Ernst igen, programmet utgick förra måndagen och ingen var mer besviken än vad jag var kan jag lova. Men ikväll så! Hade tänkt sätta en deg på jäsning men jag spar det tills imorgon, hinner inte med det ikväll känner jag. Ska eventuellt kika in på Colorama imorgon också, förändring på G!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0