KitchenAid

Alltså, den HÄR fick jag i present! Så superfin och pastelligt rosa och den fungerar jättebra och arbetar så tyst så tyst. Materiell lycka skulle man kunna säga! Invigde den idag och vi kommer trivas så bra tillsammans. Och den trivs bra i köket men den kommer trivas ännu bättre i vårat alldeles egna kök sen (när vi väl har köpt ett eget hus alltså, när nu det kommer dyka upp). Blev väldigt överraskad, hade inte en tanke på att jag skulle kunna få en KitchenAid. Jag har världens bästa familj! Fick dessutom en mixer (körde sönder den vi hade typ nån dag efter att vi kommit hem från resan (oops) så var lite lessen över att inte kunna göra smoothies (okej har ju en stavmixer men det stänker ju för tusan överallt) men nu så är det bara att köra!, fick även ett blommigt träningslinne så nu finns det ju verkligen ingen anledning till att inte träna, samt pengar. Och yogalektioner som sagt. Och blommor, en korg med godis, kex och ost, bubbel...Bortskämdsnorunge.nu (jaja okej då, bortskämdtant.nu). Samt fick även presenter igår, ugnssäkra formar (hej creme brulee!) och pajform med fint blommigt mönster inuti, så fina! Och fick presenter från jobbarkompisarna också. Tack för att ni skämmer bort mig!♥
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så lyxigt med en kitchenaid, den har jag varit sugen på!

2015-03-22 @ 22:37:38
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Caroline

Åh va roligt, det är du värd! :) Haha vadå TANT?! Du får vara snorunge ett tag till ;)

Svar: Tack, då fortsätter jag va det en stund till;D
Johanna

2015-03-23 @ 12:58:56
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0