Boende i Te Anau

Det snöar ute och jag har inga perfekta skor för nysnö idag - converse. Får trippa försiktigt sen tror jag, annars så kommer jag väl ha fullt av snö i skorna. Fördelen med snön är ju att det blir lite bättre skidföre (det är vad jag inbillar mig i alla fall, tänker mig att det är så hårt nu annars eftersom den snö som redan ligger har sjunkit ihop så mycket på grund av töväder?) så kanske kanske kan vi ta en skidpremiär snart! Har vallat skidorna (vilket blev katastrof på riktigt, sämsta ever) så nu gäller det bara att hitta en lucka.
 
Bokade ett hotell i Te Anau igår, ska bo där natten efter att vi varit på vandringen. Vi tänkte att det kunde vara skönt att ha tillgång till riktig dusch samt sova i en säng, + att jag fyller år då så då kan man ju få lyxa till det lite. Och som ni ser på bilden så ligger hotellet (eller hotell och hotell, det är en studio) väldigt nära Lake Te Anau. Känns ju helt galet att vi snart ska åka, snart så kan vi räkna dagarna på båda händerna.
 Bild från google bildsök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0