Tips!

Sandra tipsade på sin blogg om filmen och serien Wet Hot American Summer. Eftersom jag är gräsänka den här veckan så gav jag mig i kast med filmen i måndags kväll, och tittade på några avsnitt av serien igår. Serien består av åtta avsnitt, och de är cirka trettio minuter långa. Alldeles lagom och finns på Netflix precis som filmen gör. Har ni inte sett så se vettja, det är så knäppt så man kan inte förstå ibland. Obsar på att se filmen först eftersom ju den faktiskt kom först, där får man följa med o se vad som händer den allra sista dagen på summercamp. Serien är inspelad ca tretton (kommer inte exakt ihåg) år efter filmen och handlar om den allra FÖRSTA dagen på campet. Roligt nr ett är att det är samma skådisar som i filmen, vilket såklart blir helknas eftersom alla är mycket äldre (och vissa lite rundare om magen). Och i avsnitt tre eller om det kanske var nummer fyra, fågelskrämman säger jag bara. Ni förstår om ni tittar. Do it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0