Outside the window

Skulle helt klart kunna tänka mig att vara ute nu istället för att sitta instängd på jobbet. Bara att gilla läget, ser ut att bli toppenväder i helgen så får försöka passa på då att vara ute! Har en tripp till Åsbo inplanerad på lördag så det ska bli mysigt. 

Lördagen som var spenderade vi i Gävle tillsammans med syrran och Mats. Vi härjade runt på Biltema, Jula och Blomsterlandet. Kom hem med en hel del bra grejer, bland annat en zinkbalja som jag ska plantera i och en korg som vi ska ha presentpapper i. 

Känns härligt att våren är i antågande, men man vågar väl inte hoppas på en lika bra sommar rent vädermässigt som det var förra året...



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo jag har beställt en superfin sommar, minst lika fin som förra året ^^

Svar: Perfekt, jag är på!:D
Johanna

2014-03-28 @ 13:02:06
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0