God morgon!

Tröttmössan på idag men får skylla mig själv eftersom jag kom i säng alldeles för sent egentligen. Men än så länge så är det inte den stora mössan som hänger ner till knäna som är på, så det här ska nog allt gå bra. Fredag = extra energi dessutom. 

Planen är att jag ska hinna med lite förberedelser inför midsommarfirandet nästa helg i helgen, skulle nog även behöva plantera om tomaterna för jag tror bestämt att dom vill flytta ut snart. Kommer garanterat bli lite fotbollstittade också, jag försökte engagera mig igår men kom på i efterhand att jag glömde bort att titta (satt i soffan men läste bloggar istället..) men det blir nya tag...imorgon kanske? 

Mina föräldrar är dom bästa kattvakterna (och föräldrar) ever! Vi bjöds på grillad lax med massa gott tillbehör en helt vanlig måndag när vi hämtade hem ulltussarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0