Men ni har väl inte tröttnat på julbilder redan?

Gott nytt år! Vi välkomnade det nya året på allra bästa sätt - fina vänner, god middag och roliga sällskapsspel, någon zipp champagne vid tolvslaget och en kyss från mitt ♥ Mycket bra kväll!
 
Bättre sent än aldrig men här kommer i alla fall några julbilder från Ricknäs. Gillar våran gran jättejättemycket så jag tror nästan att den ska få bo kvar till nästa jul. Om jag ber snällt så kanske den håller i alla sina barr...
Har ju varit underbart sköna veckor det här, ledig en hel massa och desto mindre jobb. Har jobbat idag och ska jobba imorgon också, men sen är det dags för tredagars helg igen! Skulle man ju lätt kunna vänja sig vid.
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin gran och fin pinne! Kul att äntligen få se bild på hur det blev :)
Min ska få bo kvar efter julen också har jag bestämt :)

Svar: Jag har inte bestämt hur jag ska göra med pinnen, får se om den får bo kvar eller om den får gå i ide ett litet slag:)
Johanna

2014-01-03 @ 00:23:31
URL: http://cochise.se
Postat av: Caroline

Sv: Den var himmelskt god! :)

2014-01-10 @ 17:47:43
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0