Lördag den 19:e december

Njuter av ledigheten och det känns redan som att jag har varit ledig i kanske två dagar - hur bra är inte det?! Idag så började vi dagen med en morgonpromenad i ett soligt och frostigt Herte, efter det så intog i julfrukost (tomtegröt och skinkmacka) framför längdskidor på tv:n. Mitt på dan så var det dags för dop för Theo (Teo?), väldigt mysigt! 
Vi har även hunnit med att städa idag, och jag har även kokat min första sats knäck ever, det blev faktiskt inte en alltför stor katastrof som jag hade befarat. Inte knäck i hela köket med andra ord. Nu sitter vi hos grannen och tar ett glas vin, och ja, jag är osocial och bloggar lite. Dagens ungdom alltså, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0