En tur till fjällen

Med tanke på bilden nedan så behöver jag väl knappast berätta att vi hade några helt underbara dagar i fjällen? Varje dag bjöd inte på strålande sol men våran vädertiming och dagsplanering kunde inte ha varit bättre! Vi pimplade, åkte längdskidor över fjället, åt frasiga vofflor med hjortronsylt och grädde, grävde en snösoffa och slappade i solen, åt god hemmalagd mat alla kvällarna, jag provade på snowboard för första gången (inga brutna ben!), spelade sällskapsspel och bara hade det hur bra som helst. Helt klart traditionsvärde på den helgen! 

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och bläddra lite i Drömhem & trädgård - bättre att somna i sängen än i soffan kan jag tycka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0