Work work work

Jag har ett tolv-timmars arbetspass idag och jag måste säga att det är en himla tur att man inte har sånna pass varje vecka, eller ännu värre, varje dag. Det blir inte många timmar att spela på när man kommer hem, och sedan så är det bara att lägga sig igen om man ska orka med jobbdagen imorgon också. Sen är det äntligen dags för en välbehövlig helg! Inleder helgen med hemmamys framför Idol, eventuellt så kommer svärföräldrarna förbi med lite fjällsbesök. Dock så är det halvt fikaförbud vilket jag kan tycka känns lite tråkigt. Kommer det besök så ska det fikas tycker jag! Får se vad jag hinner göra åt saken, bullarna i frysen börjar ta slut så det enda som finns är lite småkakor. Aldrig fel med småkakor förstås men en kladdkaka eller en äppelpaj skulle ju kunna vara på sin plats. Får se vad tiden räcker till för, ikväll så tänker jag i alla fall plantera rumpan i soffan och kolla på Hela Sverige bakar. Kanske kan jag få någon inspiration därifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0