Höst

Jag måste verkligen försöka ta mig ut och fota lite höstbilder nu i helgen!Jag har inte fotat en endaste höstbild än i år och jag gråter lite inombords, det är ju så fint ute! Värsta senariot är att när jag drar upp persiennerna imorgon så poff! alla löven på marken och bara grått,grått,grått och nakna träd. Det kan ju vara fint det också såklart men dom måste fasiken sitta kvar tills jag har hunnit med en runda i alla fall! Vill såklart dra med min kära sambo ut också, hoppas att han är samarbetsvillig. 
En sak till som jag skulle vilja pyssla med är att göra lite höstfint på bron (förstukvisten om man så vill). Köpa lite ljung och plantera fint i några krukor, putsa av lyktan och..ja, vad mer? Jag vet inte, göra lite mysigare i alla fall, slänga sommarblommorna som fortfarande står kvar och ser alldeles bedrövliga ut. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0