Sista onsdagen i mars 2013

Jag hade tänkt hitta några bra tygstuvbitar på Tradera igår men jisses vilka gräsliga tyger folk säljer! När jag tittade för någon vecka sedan så var utbudet bra mycket bättre än vad det var igår! Någon som har något tips på vart jag kan hitta fina tyger? Småblommigt, pastelligt, vårigt?
 
Har precis kommit hem efter att ha jobbat och hälsat på svärföräldrarna innan de drar till fjälls. Ska titta på Sveriges Mästerkock och bara mysa i soffan med hjärtat, perfekt kväll♥
 
Och sist men inte minst; Grattis till lillasyster som fyller år idag!
Varför äter jag inte smoothie oftare för? Hur gott som helst ju! (Bild från tidigare i månaden, nu har vi inte ens fått i oss middagen än)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mitt expertråd (höhö) om du vill köpa fina tyger, mindre bitar, småblommigt m.m. är att besöka Wahlmans textil i Gnarp. Det är en bit att åka men SÅ värt det! Det är som en godisaffär och där har de verkligen tyger från golv till tak och allt man kan önska sig :) vanliga bomullstyger, möbeltyger, modetyger m.m.... Bra priser också och en hel del till kg- & hg-pris. Perfekkt när man ska ha mindre bitar.
Ska du beställa från nätet så är stoff och stil eller tyg.se bra, men jag rekommenderar att åka iväg och köpa på en affär irl. Det är lätt att man blir besviken när man beställer från nätet eftersom man inte kan känna på kvalitén, stabiliteten m.m. och så är det supersvårt att se hur stort mönstret är. Det är mina bästa råd, nu ser jag fram emot att se lite kreationer här i bloggen ;) Lycka till!

2013-03-27 @ 20:39:45
URL: http://cochise.se
Postat av: MissSushicat

Mats lagar mat så i brist på annat att göra googlade jag lite. Har du inte hunnit göra det själv kan du ju kika på dom här:

Här kanske finns några fina? Kikade snabbt och tyckte att jag såg nåt gulligt i förbifarten: http://www.ohlssonstyger.se/TriggerShop/Sortiment/Hobby_Fritid/Lapptackstyger__81.aspx

Här verkar det också finnas lite söta men jag förstår mig ej på sidan, hahah: http://www.stoffochstil.se/

Och hääär finns det blommiga och grejerrr: http://www.tyg.se/

Svar: Tack så mycket för dom fina tipsen lillasyster, du gav ungefär samma tips som Madde så det måste ju betyda att dom sidorna är bra:D Du är ungefär lika bra som mig på att blogga också förresten, bloggen står liksom på standby ibland;)
Johanna

2013-03-28 @ 18:22:40
Postat av: Julia

jag brukade oxå göra smoothies hela tiden förut men nu har jag glömt bort det helt.. känns lite krångligt att göra fast det är det ju ej :p haha höjden av lathet. får börja med det igen :) den där såg riktigt god ut! hoppas allt är bra med dej! kram

2013-04-12 @ 11:36:07
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0