Nytt i glassdisken

Har ni smakat denna? Hallonkrämen som är mitt i glassen smakar precis som Kiviks hallonkräm, alldeles len och jättegod. Och glassen som smakar jordnöt påminner så himla mycket om något men jag kan inte komma på vad, gott är det i alla fall.
 
Och nej, så mycket roligare inlägg än så blev det visst inte ikväll, alldeles för trött. Ska försöka hitta lite tyg nu hade jag tänkt, skulle behöva sy en gardin till lilla toan samt så skulle vi behöva nya kuddfodral till kuddarna i soffan (alltså inte själva soffkuddarna, jag menar till dom kuddarna som vi har som "prydnad" i soffan). Inte för att jag vet om det är en så jättebra idé att jag syr, men jag skulle ju kunna prova i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0