Gokväll!

Så, vad händer? Chokladsug så stoppade i mig en banan istället (det är förresten bra att äta banan innan man ska sova, man blir..trött? avslappnad? av det) vilket jag hoppas hjälper. Avbokade mitt inbokade zumba-pass eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna dit, inser att jag hinner men då är det för sent att boka in sig, så det blev en powerwalk istället - i mörkret! Mobilen dog precis när jag kommit tillbaka till postlådorna så jag är glad över att batteriet inte gav upp tidigare.
 
Imorgon blir det jobb hela dagen lång, sen ska jag åka till Åsbo och lämna av katterna för lite helgmys. På lördag åker vi nämligen till Gävle för att hälsa på lillasyster o Mats. Vi tänkte testa på utelivet i Gävle, får väl se om det är något att rekommendera!
Såhär såg det ut i mars förra året, utekväll i Bollnäs på en spelning med Mustasch 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0