fredag morgon

Äntligen sista jobbdagen för den här veckan - fredagspepp! Har på mig min varmaste kofta idag eftersom det var -21 grader när vi steg utanför dörren imorse. Känns så ovärt att det är så kallt när det enda man gör nästan är att längta efter vår! Fast jag gillar vintern också, speciellt nu när det är soligt ute, värre i januari när solen knappt tittar fram.
Sitter planterad på jobbet nu i alla fall, börjar inte förens om en timme (T börjar nu och vi samåker ju så då blir det såhär) så ska börja läsa Keplers senaste hade jag tänkt, Sandmannen. De tre föregående är ju så bra och jag tror inte att jag kommer bli besviken på den här heller. Läste just ut Torka aldrig tårar utan handskar, av Jonas Gardell och den var himla bra. Så mycket som man inte alls är insatt i och vet om faktiskt, så den är absolut läsvärd för den som inte har läst. Nu är det bara till att vänta på att de andra två böckerna kommer ut.

[bloggar från mobilen nu så ni får klara er utan bilder den här gången, även om jag personligen tycker att det är roligare att blogga när jag har bilder att bjuda på]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0