Fredag kväll

Äntligen helg! Även fast jag "bara" har jobbat fyra dagar den här  (sjukling i måndags också) så har den varit lång. Eller nej, rättelse, timmarna på jobbet har varit plågsamt långa den här veckan. Så, nu är det färdigtänkt på jobbet för den här helgen, nu ska jag bara vara leedig! Och det har börjat bra, svängde förbi stan innan jag åkte hem och köpte med mig lite sushi hem, hittade alldeles själv till sushistället och hittade alldeles själv tillbaka hem också. Kanske inte låter så imponerande men mitt lokalsinne är oprogramerat tror jag. Så vi har startat upp kvällen med sushi, nu har Tobbe tänt en brasa i kaminen och kanske blir det en film eller serie (SOA såklart, jag är helt fast! Dör brahetsdöden tror jag) innan det är dags för fotboll (det är okej för jag har köpt en godispåse) klockan 21.
 
Imorgon så ska vi inhandla födelsedagspresent till mamma, hälsa på svärföräldrarna och imorgon kväll är det middagsdags hemma hos Calle och Carro. Vi har fortfarande inte varit och hälsat på dem så det börjar ju verkligen bli dags!
Det börjar ju bli dags att städa ut julen också, har dock lite ångst över att slänga ut julgranen, den ger en så mysig känsla och den är så fin även om den är lite...ja, som den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0