Fortsatt sjukstuga här hemma

Nu börjar jag tröttna på att vara sjuk. Jag känner mig lite som Lisabet i Madicken, jag vill också åka skridskor! För nej, det blev ju såklart inte några skridskor för mig idag. Tyckte väl igår att jag kände mig lite bättre (kanske var det snarare så att jag tyckte att jag borde vara bättre eftersom det var andra dan som jag var hemma från jobbet) men jäklar vad halsen gjorde ont inatt! Hoppas på en förbättring snart i alla fall, det tar på krafterna att sitta hemma och inte göra någonting mer än att kolla på serier och lägga pussel (och diska och tvätta).
 
Ska väl börja slänga ihop lite mat innan min isprinsessa (tihi) kommer hem meen jag är ju inge hungrig heller.
Julankor från Green Gate, tur att dom är blommiga och fina så att dom går att ha framme året om:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0