Green Gate

Idag så mötte jag upp Annelen för en mysig lunch på Finess, det var på tok för längesen som vi sågs! Första besöket på Finess sedan dom gjorde om, men jag kunde inte se att dom börjat servera chai latte? Borde dom ju helt klart göra, godast! Råkade slinka in på Kardemumma också jag jag kom ut därifrån med en alldeles perfekt liten kanna från Green Gate, kommer passa hur bra som helst på de nya hyllorna som vi fick med oss hem från Ikea förra helgen.
 
Nu ska jag sätta igång med lite bakning, födelsedagsfika nästa lördag och vi har till och med satt igång frysen i källaren så att vi ska få lite mer plats för alla godsaker. Synd bara att jag har känt mig pepp på att baka hela veckan men inte just idag...får motivera mig med lite choklad så går det nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0