Godnatt

Nu är det snart helg, äntligen! Jobbar halvdag imorgon och efter lunch-tid så drar vi hemåt och packar in katterna i bilen. Sen så bär det av till Åsbo och sedan vidare till fjälls, fjäll-helg i helgen! Vi har ingenting speciellt inplanerat, Tobbes mamma fyller år på söndag så vi ska fira henne litegrann. Försöka baka en nyttig tårta är det tänkt, vi får väl se hur väl vi lyckas med det uppdraget.
 
Nu ska jag slänga in en lite mindre nyttig kaka i frysen (jag hoppas i alla fall att den har svalnat tillräckligt nu!) sen ska jag krypa ner bredvid honom i sängen, underbart!♥
Hittade dom här två polarna hemma hos mamma och pappa, dom är i sina bästa dar skulle jag vilja säga.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; Va du är gullig! ^^ Ja jag hoppas hoppas! :D

2013-04-29 @ 17:57:26
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0