Tips

Maddes blogg så ramlade jag över ett inlägg hon gjort om inredningsbutiken Trademax. De har just nu en bloggkampanj på sin hemsida där man får ett presentkort på 500 kronor om man gör ett offentligt inlägg om dem. Självklart ställer man upp och gör lite reklam när de är så generösa och delar ut presentkort. Det är en inredningsbutik med saker för både inomhus- och utomhusbruk. Jag har redan hittat flera saker som jag skulle kunna tänka mig att klicka hem, och allt till rimliga priser också! Eftersom jag och Tobbe verkligen står i startgroparna inför vår flytt så känns det här som en bra sida att klicka runt på - det känns som att vi kommer behöva köpa en hel del saker för att fylla upp vår nya bostad. Kommer ju bli några kvadrat större än vad vi bor på idag om jag säger så. Det finns en hel del fina vardagsrumsbord och en hel del lampor att välja mellan.
Bra att det även finns saker för utomhusbruk som sagt, detta är ju kanske något som vi kommer behöva skaffa framöver.
Just nu så har de kampanjpriser på en hel del varor och det gör ju inte att man blir mindre sugen på att handla!

Frakten ligger på 95 kronor, men handlar man för 1000 kronor eller mer så blir det fraktfritt! Beställer man till exempel en soffa så levereras den hem till dörren, man behöver alltså inte krångla sig iväg med någon släpvagn eller dylikt. Annelen, har du hittat nån soffa? Annars så kanske soffan här nedan kan vara nåt för dig.

Bild lånad från Trademax

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att fler får nytta av det här fantastiska erbjudandet! Nu gäller det bara att välja :)

2012-10-25 @ 21:24:11
URL: http://cochise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0