Torsdag kväll

Oj, jag som hade tänkt baka ikväll och så fastnade jag framför Hela Sverige bakar istället. Hade alldeles glömt bort att det var ikväll och så såg jag det av en slump när jag skulle stänga av tv:n. Jaja, kanske inte var någon bra kväll för bakning ikväll, eller så hinner man baka nu istället..nej, orkar nog inte.
 
Note to self; Jamie Olivers jul torsdag 29 november.
 
En dag kvar att jobba innan det är helg. Vi har faktiskt varit duktiga och försökt att inte planera in någonting i helgen, så jag tror faktiskt att heeela lördan är i princip oplanerad - såjävlaskönt! På söndag så ska vi kanske hämta en skänk och bjuda Tobbes föräldrar på mat. Och imorgon kväll blir det till att titta på innebandymatch, ska klä mig varmt för det var så kallt förra gången jag kollade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0