En liten lista

Den här listan fyllde jag i den 23:e oktober men jag har visst glömt att poblicera den. Slänger upp den nu istället då, även om den kanske är lite oaktuell.
 
Vad har du på dig?
Baggyjeans (hur länge sen som helst sen jag hade dem på mig!), t-shirt med en ponny på och en svart luvtröja.
Hur mår du?
Bra tackar som frågar. Lite trött dock.
Vad önskar du just nu?
Att flytten ska gå smidigt, vill att den ska vara klar nununu så att man kan lägga energi på annat
Vad har du ätit idag?
Jag har ätit ett kokt ägg, en macka med ost och en kopp te. En klementin och en skorpa till fika. Och en mugg chokla.
Vad ska du göra imorrn?
Jobba hela långa dagen och troligtvis packa lite på kvällen.
Och på söndag?
På söndag ska det packas ÄNNU mer och kanske flyttstädas lite.
Vem saknar du?
Faktiskt Tobbe fast han är i samma hus, och kompisar som bor både nära och långt borta. Och lillasyster.
Senaste köp?
En fin ljusstake från Indiska.
Vad skrattade du senast åt?
Oj, jag kommer inte riktigt ihåg.
Vad grät du senast åt?
Den var nog på farmors begravning.
Vem sov du senast med?
Om man bortser från katten så Tobbe såklart<3
Vad läser du just nu?
En bok av Johanna Nilsson som heter Hon går ut genom tavlan ut ur bilden
Senast sedda film?
Spiderman, den där nya. Den är nästan helt färdigsedd i alla fall, jag orkade inte se dom sista 20 minutrarna så vi ska kolla på dom ikväll.
Vem var den senaste som ringde dig?
Tobbe
Senast 3 inkomna sms?
Dom är också från Tobbe
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Godmorgonpuss!"
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Eh jag vet inte? Nån konstig som Karin sa, plus att hon tycker att jag skulle passa in i en film som tex. Harry Potter. Komplimang eller inte liksom?
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Kommer inte alls ihåg, används inte så flitigt direkt.
Vart vill du åka just nu?
Just precis nu så vill jag åka hem, äta BJ-glass och kolla på Gossip Girl. Tänk, vilken lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0