Sista dagen i maj 2012

Jag sitter och leter recept på efterrätter samtidigt som jag kollar på Anna Skipper - det hon säger går in i ena örat och ut ur det andra? Haha ja man kan ju fundera.
Fredag imorgon, skönt! Det känns som att den här veckan (i alla fall jobbdagarna) har varit i en halv evighet. Tiden  efter jobbet däremot går fort som vanligt. Ikväll är väl egentligen första kvällen den här veckan som vi inte har haft något inplanerat, så snart blir det filmmys resten av kvällen. Bra torsdagskväll!♥

Maj 2011, innan Engmans på Torön

Kommentarer
Postat av: Julia

haha men anna skipper känns så extrem och så länge man inte är sjukt överviktig behöver man nog inte lyssna allt för noga :p hm, nu var det ett bra tag sen jag va på skiathos, och jag är dålig på det där med att komma ihåg namn på saker och ting :/ minns iaf att vi tog båten och åkte ut till en sjukt fin stenstrand där vattnet var alldeles turkost, en sån dagsutflyckt kan jag verkligen rekomendera! sjukt värt. såg delfiner från båten oxå :) nice. kram!

2012-06-03 @ 17:41:28
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0