Machine gun preacher

Katterna har anpassat sig ganska så bra i den nya lägenheten (nej, jag har inte flyttat) men vet dock inte om dom har sovit så mycket inatt. Slumrat kanske, men inte sovit. Förhoppningsvis så sussar dom gott inatt istället.

Vi ska snart bege oss iväg till Mobackes och köpa några kattskålar, efter det blir det ett stop på mataffären så att vi kan slänga ihop en kladdkaka sen. Måste ju ha lite fika att bjuda på när det vankas besök. Kvällen tror jag kommer spenderas i soffan, framför sista Underworld kanske? Och på tal om film, Machine Gun Preacher tycker jag att ni borde se om ni inte har gjort det. Kollade på den i onsdags när jag var hemma hos Henke på filmkväll. Handlar om sånna här saker som man vet händer men som man ändå inte förstår och inser är verklighet. Det känns så avlägset och på samma gång så inser man hur bra vi verkligen har det.

Bild från google bildsök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0