Söndag den 10:e juni 2012

Försöker lägga över bilder från telefonen till datorn men det går himla segt alltså. Får väl skylla mig själv kanske som inte har flyttat över tidigare, innan det blev hur många bilder som helst. Aja, tur att man inte har bråttom.

Det är en bra helg det här men alldeles för jäkla kort! Fredag kväll spenaderade vi i Åsbo med grillning, hälsade på nya kalvarna (på håll i alla fall) och lite altanmys. Gårdagen började med en bilresa till Bollnäs, 1-års kalas och sen vidare till sommarfest med jobbet på kvällen. Vi blev inte långvariga dock då vi åkte ut på en fisketur istället, lätt värt! Ingen fisk dock, men himla fint väder, bästa sällskapet och fika på det.

Nu ska jag ta tag i lite köksbestyr, hade tänkt åka och handla lite mat också men babe snodde med sig bilen så att han kunde åka på fotbollsmatch. Inte mig emot, får jag handlingssällskap sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0