Rock the night

Har just pudrat in mina ben i potatismjöl - att festa på en ö innebär att man får stå ut med en del myggbett. Nu står jag snart inte ut längre, någon som har lust att byta ett smalben med mig?
Jag och Tobbe har just vinkat av islänningen vid tåget, blev lite mat och kaffe/glass (bara mat för min del, alldeles för mätt för att få i mig en glass, jag vet, något verkar vara fel. Jag kanske börjar bli sjuk?) innan han åkte iväg också. Nu blir det inte många knop ikväll som det känns, har varit himla trött idag och jag skyller allt på myggbetten. Kliat som tusan så kunde inte sova riktigt. Sådär, nu har jag klagat nog för ikväll tror jag.
 
Annars då? Filmmys igår kväll med fint folk, tzatziki, pannacotta och kladdkaksmuffins. Inte helt fel.
 
Bröllopsbestyren fortgår förresten, tur att jag har en så fin älskling för nu är mitt skoproblem löst i alla fall. Tack!♥


Kommentarer
Postat av: Annelen

haha låter som du har samma problem som jag. fast nu börjar jag bli blå där jag kliat för mycket,folk kommer tro att jag blivit misshandlad på stranden men alla blåmärken och myggbett!=P men roligt på torön hade vi iaf =)

Svar: Haha som för mig då, mina ben ser förjävliga ut just nu!
Johanna

2012-07-09 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0