Inside out

En vecka kvar, sen väntar tre veckors semester. Jag kommer inleda semestern med ett bröllop på lördan och på måndag morgon drar jag och mina fina iväg på en roadtrip. Hoppas på att älsklings nacke blir bättre innan dess bara, mirakelmedicin eller tips någon? Känns som en himla bra start på en himla bra semester i alla fall. Men där är vi inte riktigt än. Helgen nu kommer inledas tillsammans med Annelen och Madde, middag ute och sen landar vi i soffan för en filmkväll. Vi har nog en del att prata om också eftersom vi inte setts på drygt två veckor.
Morgondagen är oplanerad, på kvällen stundar släktmiddag hemma hos mamma och pappa. Tror det kan bli riktigt trevligt, inte så ofta som mamma och pappa ställer till med fest. Jag hoppas att solen och värmen håller i sig i helgen, kanske kan årets första dopp bli av! Snart augusti och jag har för mig att det pratades om att vi skulle ta första doppet innan augusti. Sent, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0