Din skugga

Känner mig lite tvingad till att göra en uppdatering här, men det är ju så himla tråkigt när man inte har några bilder att bidra med! Så jäkla mörkt heela tiden så man blir ju bara less, nä, vår och sommar ska det va! Alternativt att man är ledig om dagarna (och kvällarna såklart) så att man kan ta vettiga bilder. Hugga med mig kameran till jobbet jag också kanske (även om den dära kameraväskan gapade ganska tom idag;) ) men då blir det ju bara massa skogsbilder som det känns. Kanske inte alltför stimulerande.

Allt är bara upp och ner och bak och fram och jätteknasigt för tillfället, galet skulle man kunna säga också. Tok.

Väntar för övrigt på inte mindre än tre beställningar och hoppas på att dom dimper ner den här veckan! Sömnproblem en lördag natt och söndag morgon kan leda till shopping med andra ord. Ja, ingen shopping på natten men hade kanske hunnit ladda upp innan det blivit morgon.

Eh nä, lite dans kanske?

Och förresten, min sockerfria och kolhydrat-låga månad går ganska så bra faktiskt, det är mest b r ö d som jag är sugen på. Men det går bra.


Kommentarer
Postat av: Julia

å duktigt att hålla sej borta från socker och kolhydrater! jag tkr det är såå svårt. speciellt när jag jobbar och det finns tillgång till nybakat bröd på restaurangen hela tiden x( sen är jag ju sockerjunkie oxå. måste fan försöka ta tag i det där nån gång på riktigt. men men, good for you! :) kram

2012-01-13 @ 01:36:34
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0