As you die

Äntligen helg och lite ledighet! Men den här veckan har rullat på ganska bra i jämförelse med den förra - den var seg. Sen så vet jag faktiskt inte vad som är bäst, inge bra när tiden går fort heller.
Har i alla fall dammsugit läghenheten nu ikväll, resten av kvällen tänker jag spendera i soffan framför någon serie. Har dock lite beslutsångest; Vampire Diaries, Grey's Anathomy, Gossip Girl eller Desperate Housewives? Jobbigt när det finns för mycket att välja mellan;) Oavsett serieval så blir det fruktsallad till det, helt okej en fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kolla på Sons of Anarchy, det är en bra serie! ^^

2012-01-20 @ 20:30:43
URL: http://www.freeradical.se
Postat av: anonym

skönt att du kan ha en bra fredagkväll och inte ha någon ångest inför lördagen...for you its just a day like any other..

2012-01-21 @ 01:08:53
Postat av: Julia

gött! oxå ätit en hel del frukt den senaste tiden vilket jag aaaldrig brukar göra. så det är ett framsteg. även om jag visserligen äter godis oxå. men men. å greys anatomy vinner av serierna där om du frågar mej ;D

2012-01-24 @ 01:10:18
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0