Unknown

Jag som trodde att jag hade fått upp bloggandan igen - tänk så fel man kan ha! Men! Har haft annat för mig, så har inte direkt känt något behov, och när behovet har smygit sig på så har tillfället kanske inte varit det rätta.
Helgen som var bjöd på god mat, pulkaåkning, korvgrillning, filmmys, vin -och ostkväll med skön allsång, allt detta tillsammans med fina människor. Och nu är det helg igen, det går så himla fort!

Snart står Annelen på svenska mark igen också, inte en dag för tidigt. Har en känsla av att vi har en del att prata om när vi ses, middag och massa snack är redan inplanerat:)

Just nu håller jag på att flytta över 11GB bilder till datorn, massa bilder som jag äntligen fått i mina ägor igen! Ska bli spännande att se vad det är för nå kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0