Om tiden vill ifatt

Dags för ett blogginlägg! Har inget bättre för mig för tillfället, så nu kan jag ta mig tid. Kändes som att jag varit väldigt effektiv sen jag kom hem efter jobbet, har inte suttit ner förutom när jag åt middag men nu när jag tänker efter så har jag inte gjort så mycket. Planterat om blommor och städat undan lite. Har inte planerat något mer för kvällen än att slappa i soffan. Hade tänkt titta på en film men jag vet inte riktigt vad jag ska se..kanske borde passa på att se en riktigt blödig romantisk komedi eftersom älsk befinner sig på spa i helgen, men jag vet inte riktigt om jag har någon bra på lager som jag inte sett? Återkommer med resultat!

Vi hade fikafest förra söndan samtidigt som vi kollade på Silverfang. Jag och Frida har missat den serien vilket är lite av en katastrof om man frågar babe, vi har en del kvar och tydligen så ska serien bli bättre. Men det vi redan sett har också varit bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh fina fina fina faten! :D

2012-05-03 @ 17:51:36
URL: http://awesomecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0